Bayramda Görüşmek Dileğiyle!

Zor olucak biliyorum ama başarıcam. İnternet ile haşır neşir olduğum yıllardan beri tek dostum tek varlığım vazgeçilmez aşkım o idi. Başkası hiç aramıza giremedi. Dial-up bazen beni sinirlendirdi. Ara ara uyuz etti. Adsl ilk zamanlar sürekli bağlı olduğumdan olsa gerek mutlu etti, messengera bağladı. Zaman geçti forumlarda, sitelerde gezer tozar olduk. Blog çıktı yazar olduk. Önce okuduk sonra yazdık daha sonra zorla yazdırdık. Sevildik bazen yerildik. Kimi zaman geldi yepyeni dostluklar kimi zaman hiç başıma gelmeyen düşmanlıklar kazandık. Tasarımcılara özendik, fotoğrafçılara hayran kaldık. Yeri geldi arkadaş dünyasının teknolojik sorunlarının doktoru olduk, yeri geldi sorunlarımıza doktor aradık. İşten eve gelirkende böyle bir yazı hazırlamak aklımıza geldi sizinle paylaştık. Şimdi asıl konumuza gelelim. Evet başlıktada ipucu verildiği gibi tüm ramazan ayı boyunca internete girmeme kararı almış bulunmaktayım. Bunu dini bir inanış olarak algılamayaın, saçmalamayın saçmalatmayın. Sadece eğlence olsun niyetindeyim. İnternetsiz ne yapabilirm bilmiyorum. Onsuz nasıl zaman geçirebilirim hiç aklım almıyor. Ama hep bayram gününü hayal ederek günlerim geçecek farkındayım. Nelerden feragat edeceğim? Saymak gerekirse;

  • Gtalk, Msn, vb..
  • Yazı girdiğim bloglar..
  • Takip ettiğim bloglar..
  • Sevdiğim forumlar.. (Zoque vb.)
  • Süper siteler..(Pilli ve ağı)
  • Download..(Filmler, diziler)
Süleyman abi, Sahip, Ceyhun, Oky, Karalidefter, Kusmuk, Öz abim, Nahnu, Cisday, Blogkazanı, Emmioğlu blogu, Tavsiyeettim.com'um, Deviantart alemi, Bildirgec ve ahalisi, Adnan Hoca ve avukatı, Google ve yapımcıları, youtube ve videoları, wolkanca'dan seo püfleri.. (kimi unuttuysam affola)

Link girmedim. Nedeni ise linksiz yazmaya alışmam gerektiğini düşündüm. Yukarıda gördüğünüz a4 kağıtları az önce aldım. Onlara yazacam her a'nımı. Aklıma geldikçe dakika dakika. Saniye saniye sizi anlatacağım aklıma getirdiklerinizden bahsedeceğim. Bir aylık hatıralarımı geldikten sonra toptan paylaşacağım. Canım çok sıkkın olduğunda eski yazılarınızı hatrıma getireceğim aklımda kalanlarıda kağıda bırakacağım. Maalesef linksiz olacak.

Eğer beni özlerseniz telimi vereyim arayın, valla çok mutlu olurum. 0505 205 87 41
Ayriyettende ilk defa doğum günümü internet dışında kutlayacağım. Yüzsüzlük edip tarihinide söyliyeyim mi? Yok ayıp olur. Son olarak esen kalın mutlu olun, bayramda burası şenlik olucak.

Hiç yorum yok: