36 CE - Platononik AŞK

Bu blog yazısı otobüste mobil ortamda yazılmaktadır. Platonik bie aşka şahit olunmaktadır. Konu nedir? Kadındır. Efem! Etrafınıza şöyle bir bakın, kaç tane kadın gibi kadın kalmıştır? Şu an Unkapanındayım. Kadir Has Üniversitesinin önünden geçiyorum. Hatta geçtim bile.

İki tane hatun gördüm, pirsingli mirsingli. Oradanda bizim bir arkadaş geldi aklıma. Bana bir keresinde "Abi göbeğe falan takılan şeyin ismi nedir?" diye sormuştu. Hayrola dediğimde "Punkçu bir kız düşürdümde, muhabbet ediyoruz, rezil olmayalım" demişti.

Yeniden mevzuya dönersek bizim seks hayatımız neden gazete ve internete kaldı diyebilirmiyiz? Bence diyebiliriz. Çünkü etrafta hoş bir avrat kalmadı. Şu an platonik bir aşk yaşadığım kız otobüsten indi. Kim bilir oda bana aşıktı ama paso birine mesaj yazdığımı zannedip Eyüp SSK durağında terk etti beni.

Neden ondan hoşlandım? Hanım gibi giyinmiş. Büyüğüne saygılı. Doğru düzgün oturuyor. Her şeyi geçtim otobüste benim yaşlarımda sadece o kız var. Adem ile Havva misali :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzewll bi yazı olmuş kankii sen ve platonik aşkk güzel bir ikili :P

foondah dedi ki...

ya benim blogdaki yorumunu ancak görebildim, iade-i ziyaret yapiim dedim :P yazı güzel olmuş, ben de sokağa çıkıp 50 kere aşık olur 70 kere terk edilirim, nasıl oluyo bilmiyorum :))