Tavsiye Etmiyorum

Rüyama girdi şu tavsiyeettim meselesi. Gene kapandı güzelim sitem. Yazıklar olsun! Hiçbirşey kurtarılamıyor. Sabah kalkıyorsunuz ve siteniz güm. Host firması sizden kaynaklanıyor diyor. Madem benden kaynaklanıyor neden sadece tavsiyeettim zarar görmedi. Oysaki onla beraber diğer tüm sitelerim aynı hataları veriyor. Host sahibi hala aynı cevabı veriyor. E o zamanda bize yeni hosta geçmek kalıyor.

Siz siz olun websahibi ile çalışmayın. Hiç haber vermeden siten serveri yoruyordu kapattık diyebilirler. Limiti dolduğunda sitende hatalar bas bas bağırmaya başlar. Falan feşmekan.

Eee ben bu yazıyı niye yazıyorum? Yandaki foto niye var? Yandaki fotoğraftaki arkadaşımız Beyza Durna. Sultanıda var :) Oda Aralık ayı için tavsiyeettim.com'u tanıtım sözü vermişti çalıştığı gazetede. Sanırım bir ay daha planı ertelemek zorunda kalıyoruz.

Bazen herşey sizin dışınızda gerçekleşebiliyor. Siz herşeyi doğru düzgün ya da dikkatli yapmanıza rağmen artı gecenizi gündünüzü bu projeye adamanıza rağmen artı iyi bir geri dönüş olmasına rağmen.. Birileri geliyor sorumsuzca (sanırım sözleşmeye göre sorumlu) sitenizin ağzına edebiliyorlar. Host firmasına hayatta başarılar. Tüm dostlarımada o firmayı tavsiyeetmiyorum...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Ömer

Öncelikle teşekkür mü edeyim yoksa teessüf mü edeyim karar veremedim.

Fakat öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben sözümü tuttum.

Benim elimde olmayan nedenlerden dolayı bir ay geç yayınlanmak zorunda kaldı.

Ama yayınlandı! (Altını çizerek belirtiyorum)

Sevgiler

BSD

dediğin gibi Sultanı da var :)