Süleyman Sönmez'e İthafen

2 yorum:

Süleyman Sönmez dedi ki...

Ömer ben de nereye kayboldun diye merak ediyordum :))))

Nasılsın? Umarım iyisindir.

Senden gelen yorumları vs. cevaplıyorum. Cevap yazmadığım tek şey Web Seminerleri ile ilgili e-mailin oldu. Onu da incelemeye devam ediyorum.

Ben senin varlığından mutluyum hiç rahatsız olmuyorum bazen beni sevdiğinden eleştirenleri hırpalasan da hehe :))))

Valla anlamadım niye böyle yazdın.

Hem sitenin iletişim sayfası değişti bir kere.

Şimdi okuyanlar o kırmızı yazıyı standart bir cevap sanırsa yandık!

Neyse en azından neredesin ne oldu onu öğrendim.

Şimdi ister misin ne kadar Süleyman SÖNMEZ'i sevmeyen varsa yazıyı oylasın. Yandık vallahi!

Süleyman

İlginç Tasarımlar dedi ki...

Kaybolmadım hocam. Biraz rahatsız olduğumdan dolayı kendi sitelerimden çıkamaz oldum. Tavsiyeettim.com'u yeniliyoruz. Birde o iş var. Yazılarını toplu halde okuyacağım bir kitap misali.

Maillerime cevap vermessen öyle olur :)
Dipnot: Daha öncede birkaç kez defa mail atmıştım :(